Jestem psychologiem i certyfikowanym międzynarodowym terapeutą MNRI ®. Specjalizuję się w diagnozie i terapii dzieci, trudnej młodzieży oraz osób dorosłych.
Do każdego pacjenta podchodzę indywidualnie kierując się holistycznym podejściem, zwracając uwagę na wszelkie aspekty życia od trudności i potrzeb, poprzez jego cele i plany dalekosiężne. W pracy kieruję się pozytywnym podejściem czerpiąc energię z psychologii pozytywnej, która jest bliska mojemu sercu. Psychologia pozytywna skierowana jest na rozwój wewnętrzny człowieka i życie pełnią życia, które stanowią miarę dobrostanu, skupia uwagę na kreatywności, inteligencji emocjonalnej, humorze, mądrości i szczęściu człowieka, sprzyja aktywnemu działaniu i wiedzy, o tym jak sobie radzić z niepowodzeniem, zamiast bezczynnie rozmyślać o problemach lub samemu sobie je stwarzać brakiem umiejętności wglądu w samego siebie.
„Rozumienie jest trudne, dlatego większość ludzi ocenia”.
Carl Gustav Jung
Pomagam w rozwoju kompetencji emocjonalnych i społecznych, w nawiązywaniu zdrowych relacji międzyludzkich, w radzeniu sobie z trudnymi emocjami. Wspieram również osoby w trudnych sytuacjach życiowych takich jak żałoba, strata, rozwód, kryzysy psychologiczne. Pomagam w procesie samoakceptacji. Udzielam wsparcia osobom, które przechodzą stresujący okres w życiu, znalazły się w sytuacjach trudnych, bądź ciężko im czerpać satysfakcję z życia. Oferuję wsparcie rodzicom, którzy zmagają się z trudnościami w wychowaniu swoich pociech.
Podczas terapii opieram się na podejściu poznawczo-behawioralnym. W pracy z dziećmi wykorzystuję metody oparte o zabawę, grę terapeutyczną, ruch i rysunek.
Pracując z dziećmi jak i dorosłymi staram się nawiązać relację oparte na zaufaniu i szacunku. Podczas pracy terapeutycznej dbam o stworzenie bezpiecznej przestrzeni, w której pacjenci mogą swobodnie dzielić się swoimi emocjami. Pomagam im doświadczyć akceptacji i zrozumienia siebie i relacji, które zachodzą w ich życiu. Z radością towarzyszę pacjentom w procesie przewartościowywania swojego życia, skupiając się na teraźniejszości i ich obecnym doświadczeniu, aby mogli czerpać z niego satysfakcje.
(…) każda ludzka istota jest bohaterem dramatu. (…)Patrząc z boku, w pewnym sensie nawet najbardziej banalna osoba jest niezmiernie interesująca, gdy ujrzymy ją w pełni, jako tę właśnie osobę, jako tę właśnie żyjącą istotę, która została wrzucona w ten świat w miejscu nie przez nią wybranym i obcym, torującą sobie drogę wśród różnych przeszkód. Erich Fromm, O sztuce słuchania.
Oferuję wsparcie osobom, które doświadczają kryzysu emocjonalnego, mają niskie poczucie własnej wartości, doświadczają chronicznego lęku, zmagają się z poczucie braku sensu życia i bezradnością przewlekłego stresu, stanów obniżonego nastroju, mają poczucie zagubienia, doświadczyły przemocy, mają trudności w nawiązywaniu prawidłowych relacji. Wspieram i towarzyszę w pokonywaniu trudności życiowych związanych z brakiem satysfakcji w różnych aspektach życia pacjenta.
W swojej pracy stawiam na ciągły rozwój i wciąż podnosząc swoje kompetencje uczestnicząc w licznych szkoleniach, kursach i konferencjach.
Wierzę, że każda osoba potrafi zmienić nastawienie – potrzebuje jedynie niewielkiej pomocy i trochę własnej inicjatywy w odnalezieniu sensu swojego życia. Cytując: „łatwiej przeniknąć świat niż samego siebie” Carl Gustav Jung, chylę czoła za te głębokie i jakże oczywiste stwierdzenie.
„Wartość człowieka ostatecznie nigdy nie wyraża się w stosunku do danego człowieka, tylko w stosunku do siebie samego. Dlatego też nigdy nie powinniśmy uzależniać naszego poczucia własnej wartości albo też poczucia własnej godności od innych ludzi, bez względu na to, jak cierpielibyśmy z tego powodu.” Carl Gustav Jung.
kierunek: Psychologia
kierunek: Zarządzanie kryzysowe
Nieustannie rozwijam swoje kompetencje zawodowe, uczestnicząc w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach, zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. Poniżej moje kursy i szkolenia, które zrealizowałam.
Ukończone szkolenia MINRI® uprawniające do udziału w konferencjach, turnusach, klinikach, w badaniach i publikacjach opartych na MINRI®. W następie uzyskano status MINRI® SPECJALISTA TERAPII NEUROTAKTYLNEJ
Ukończony Intensywny Profesjonalny Edukacyjny Trening (IPET) MINRI® Terapia NeuroTaktylna
Uczestnictwo w międzynarodowym kursie: MINRI® Integracja odruchów ustno - twarzowych. Poziom 2
Uczestnictwo w międzynarodowym kursie: MINRI® Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych. Poziom 2
Uczestnictwo w międzynarodowym kursie: MINRI® Integracja odruchów ustno - twarzowych. Poziom 1
Uczestnictwo w międzynarodowym kursie: MINRI® Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych. Poziom 1
Uczestnictwo międzynarodowym kursie: MINRI® Terapia NeuroTaktylna, a integracja motoryki pierwotnej i odruchów. Poziom 2
Uczestnictwo w międzynarodowym kursie i szkoleniach: MINRI® Terapia NeuroTaktylna. Poziom 1
Uczestniczenie w szkoleniu: Choroba afektywna dwubiegunowa ( ChAD ) w praktyce psychologa: diagnoza i terapia
Uczestniczenie w szkoleniu: Osobowość narcystyczna i zaburzenia współwystępujące we współczesnym świecie
Uczestniczenie w szkoleniu: Borderline: Wyzwanie w pracy z pacjentem z pogranicza
Uczestniczenie w szkoleniu: Terapia schematów w leczeniu zaburzeń osobowości borderline
Uczestniczenie w szkoleniu: Trening umiejętności społecznych
Uczestniczenie w szkoleniu: Jak sobie radzić z trudnym zachowaniem dziecka
Uczestniczenie w szkoleniu: Diagnoza i terapia zaburzeń związanych z traumą
Uczestniczenie w szkoleniu: Rysunek dziecka jako narzędzie diagnostyczne
Uczestniczenie w kursie: Zaburzenia emocjonalne dzieci i młodzieży. Jak pracować z lękiem, stresem oraz trudnymi emocjami dziecka i nastolatka?
Uczestniczenie w kursie: Sztuka dobrego życia: Jak być sobą w domu i w pracy
Uczestniczenie w szkoleniu: Psychologia w logopedii
Uczestniczenie w kursie specjalistycznym: Dziecko w rodzinie przemocowej: diagnoza i interwencja
Uczestniczenie w szkoleniu: Rozwój seksualny dzieci i młodzieży
Uczestniczenie w szkoleniu: Interwencja kryzysowa dla osób doświadczonych wojną w Ukrainie
Uczestniczenie w kursie: Gry edukacyjne i łamigłówki w doradztwie zawodowym dla uczniów kl. 7-8 szkoły podstawowej na zajęciach stacjonarnych i na odległość z zastosowaniem tablicy Jamboard”
Uczestniczenie w kursie: „Metoda portfolio w orientacji zawodowej w edukacji wczesnoszkolnej”
Uczestniczenie w szkoleniu: Trudne zachowania u dzieci ze spektrum autyzmu
Uczestniczenie w kursie: „Metoda lapbooka w doradztwie zawodowym w szkole podstawowej w klasach 4-6”
Uczestniczenie w kursie: „Metoda portfolio w preorientacji zawodowej w przedszkolu”
Uczestniczenie w szkoleniu: System motywacyjny narzędziem do redukowania zachowań niepożądanych
Uczestniczenie w kursie: Zaburzenia koncentracji uwagi u dzieci w kontekście zaburzeń SI
Istnieją pewne opóźnienia rozwoju mowy (ORM), które pod wpływem stymulacji rodziców czy lub nauczycieli w przedszkolu normują się. Nigdy jednak nie można tego zagwarantować w 100%. Nie należy więc słuchać opinii innych osób, nawet specjalistów w pokrewnych dziedzinach, lecz wszystkie niepokojące symptomy skonsultować z logopedą czy neurologopedą. Ważne, żeby zrobić to odpowiednio wcześnie. Nie zaszkodzi skonsultować ze specjalistą własnych obaw.
+48 662 180 260
+48 794 505 208
Centrum Terapii LOGO-MEDIK w Kielcach oferuje holistyczne podejście do terapii dzieci, młodzieży i dorosłych. Specjalizujemy się w wielu rodzajach terapii i wsparciu emocjonalnym, dbając o indywidualne potrzeby pacjentów.