Gdy kochasz to, co robisz, to nigdy nie przepracujesz ani jednego dnia.
W praktyce zweryfikowałam znaczenie tych wielkich słów i to była prawda.
Gdy do tych słów doda się jeszcze szacunek i zrozumienie potrzeb drugiego człowieka, to wspólnym mianownikiem będzie: Pasja do wykonywanego zawodu.
Dzięki zdobytej wiedzy i doświadczeniu nikogo nie osądzam.
Łatwiej jest krytykować, zaś trudniej jest zrozumieć.
Nauczyłam się słuchać i czytać drugiego człowieka.
kierunek: Neurologopedia
kierunek: Integracja Sensoryczna
kierunek: Logopedia
kierunek: Zintegrowane Kształcenie Wczesnoszkolne i Przedszkolne z Terapią Pedagogiczną
kierunek: Zintegrowane Kształcenie Wczesnoszkolne i Przedszkolne z Logopedią Szkolną
Nieustannie rozwijam swoje kompetencje zawodowe, uczestnicząc w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach, zarówno krajowych, jak i międzynarodowych. Poniżej moje kursy i szkolenia, które zrealizowałam.
Ukończone szkolenia Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 4-8 ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg Niny Förster i A. Kittel.
Ukończone międzynarodowych szkoleń MNRI®
Ukończone szkolenia Miofunkcjonalna Terapia dla osób w wieku 9-99 ze specjalną terapią artykulacji s/sz wg A. Kittel.
Ukończone szkolenia MINRI® uprawniające do udziału w konferencjach, turnusach, klinikach, w badaniach i publikacjach opartych na MINRI®. W następie uzyskano status MINRI® SPECJALISTA TERAPII NEUROTAKTYLNEJ.
Ukończony Intensywny Profesjonalny Edukacyjny Trening (IPET) MINRI® Terapia NeuroTaktylna.
Uczestnictwo w międzynarodowym kursie: MINRI® Integracja odruchów ustno - twarzowych. Poziom 2.
Uczestnictwo w międzynarodowym kursie: MINRI® Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych. Poziom 2.
Uczestnictwo w międzynarodowym kursie: MINRI® Integracja odruchów ustno - twarzowych. Poziom 1.
Uczestnictwo w międzynarodowym kursie: MINRI® Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych. Poziom 1.
Uczestnictwo międzynarodowym kursie: MINRI® Terapia NeuroTaktylna, a integracja motoryki pierwotnej i odruchów. Poziom 2.
Uczestnictwo w kursie: Diagnoza i Terapia Ręki z elementami grafomotoryki – kurs I i II stopnia w ujęciu globalnym, uzyskanie tytułu Terapeuta Ręki I i II stopnia.
Uczestnictwo w międzynarodowym kursie i szkoleniach: MINRI® Terapia NeuroTaktylna. Poziom 1.
Uczestnictwo w kursie: Logopedia bez tajemnic. Psychologia w logopedii,
Uczestnictwo w kursie: Diagnoza i terapia dziecka z opóźnionym rozwojem mowy. Kurs modułowy ORM.
Uczestnictwo w kursie: Dziecko dwujęzyczne w gabinecie logopedy.
Uczestnictwo w kursie: Psychologia w mutyzmie wybiórczym.
Uczestnictwo w kursie: Neuroanatomia w diagnozie logopedycznej dzieci i dorosłych.
Uczestnictwo w kursie: Mowa bezdźwięczna. Diagnoza metody korekcji, terapia logopedyczna.
Uczestnictwo w kursie: Co logopeda o słuchu wiedzieć powinien. Fizjologia, patologia, diagnostyka.
Uczestnictwo w kursie: Gryzaki logopedyczne.
Uczestnictwo w kursie: Seplenienie boczne. Diagnoza, metody korekcji i terapia logopedyczna.
Uczestnictwo w kursie: Dyzartria i terapia dyzartrii.
Uczestnictwo w kursie: Terapia miofunkcjonalna. Pionizacja języka i oddychanie w terapii logopedycznej.
Uczestnictwo w kursie: Masaż Shantala w aspekcie logopedycznym. Praca z niemowlęciem i małym dzieckiem.
Uczestnictwo w kursie: Ocena stanu funkcjonalnego nerwów czaszkowych w ujęciu logopedycznym.
Uczestnictwo w kursie: Nadmierne ślinienie się w logopedii.
Uczestnictwo w kursie: Wiersz i piosenka w terapii logopedycznej.
Uczestnictwo w kursie: Opóźniony rozwój mowy, a zaburzenia funkcji ręki.
Uczestnictwo w bloku kursów: Logopedia bez tajemnic. Psychologia w logopedii.
Uczestnictwo w kursie: Złość. Wróg czy przyjaciel dziecka? Jak sobie z nią radzić?
Uczestnictwo w kursie: Wędzidełka-studia przypadków.
Uczestnictwo w kursie: Trudne zachowania u dzieci ze spektrum autyzmu-jak zachęcić do współpracy?
Uczestnictwo w kursie: Multidyscyplinarna współpraca w zawodzie logopedy.
Uczestnictwo w Konferencji Wyzwania w Integracji Sensorycznej organizowanej w Sandomierzu.
Praktyka i szkolenia w zakresie integracji sensorycznej w Sieci Świetlic Środowiskowych i Ośrodków Wsparcia dla Rodzin „4 Kąty” w Kielcach.
Uczestnictwo w kursie oraz szkoleniach: Trening Umiejętności Społecznych.
Uczestnictwo w kursie Emphaty Dolls – uzyskanie tytułu certyfikowanego terapeuty.
Uczestnictwo w VI Ogólnopolskiej Konferencji Logopedycznej w Warszawie. Wieloaspektowość w logopedii – wyzwania XXI wieku. Niepłynność mowy, opóźniony rozwój mowy, niedokształcenie pochodzenia korowego.
Uczestnictwo w szkoleniu organizowanym przez Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział Kielce na temat: Autyzm i Zespół Aspergera – funkcjonowanie dziecka w grupie rówieśniczej i przedszkolnej.
Uczestnictwo w III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowo – Szkoleniowej na temat: Aktualne problemy diagnozy i terapii osób ze sprzężonymi niepełnosprawnościami oraz opieki nad nimi. Warsztaty szkoleniowe.
Uczestnictwo na III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej na temat: Dziecko ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w drodze ku dorosłości. Wystąpienie z tematem pracy: Dialog jako porozumienie bez granic. Wystąpienie rozszerzone o badania naukowe oraz publikacje.
Istnieją pewne opóźnienia rozwoju mowy (ORM), które pod wpływem stymulacji rodziców czy lub nauczycieli w przedszkolu normują się. Nigdy jednak nie można tego zagwarantować w 100%. Nie należy więc słuchać opinii innych osób, nawet specjalistów w pokrewnych dziedzinach, lecz wszystkie niepokojące symptomy skonsultować z logopedą czy neurologopedą. Ważne, żeby zrobić to odpowiednio wcześnie. Nie zaszkodzi skonsultować ze specjalistą własnych obaw.
+48 662 180 260
+48 794 505 208
Centrum Terapii LOGO-MEDIK w Kielcach oferuje holistyczne podejście do terapii dzieci, młodzieży i dorosłych. Specjalizujemy się w wielu rodzajach terapii i wsparciu emocjonalnym, dbając o indywidualne potrzeby pacjentów.